Bestuursmededeling

Vrijwilligers gratis naar voorstelling

De gemeente Westerveld is trots op haar vrijwilligers. In samenwerking met het Servicepunt Vrijwillige Inzet Westerveld wil de gemeente vrijwilligers bedanken voor hun belangrijke werk in de Westerveldse samenleving. Op vrijdag 1 juli 2011 kunnen vrijwilligers gratis naar de voorstelling Hamlet van het Shakespearetheater in Diever. Vrijwilligers kunnen zich uitsluitend aanmelden via de vrijwilligersorganisatie waar ze actief zijn.

Meer dan Handen Awards
Op vrijdag 1 juli worden in het Shakespearetheater ook de Meer dan Handen Awards uitgereikt. De Awards zijn een blijk van waardering voor het vrijwilligerswerk. De winnaar van de Award ontvangt van de gemeente Westerveld een geldprijs van €500,- die weer ten goede moet komen aan de organisatie. De gemeente reikt drie Awards: Verbinding, Vernieuwing en Passie & Competentie.

Vrijwilligers van onze vereniging die belangstelling hebben om deze voorstelling bij te wonen kunnen zich voor Woensdag 8 juni melden bij Koos Hooijer, via k.hooijer@ziggo.nl.